ANIMALS SALVATGES EN EXTINCIÓ

2019-11-26

EXPLORANT LES TEXTURES DEL PASTEL

Amb la finalitat de sensibilitzar a la població i presentar la bellesa dels animals salvatges he explorat la técnica del pastel per tal de donar una textura real las quadres, la bellesa intrínseca dels animals salvajes em serveixen per viatjar a entorns llunyans dins del meu taller.

Algunes de les fotografíes en las que he inspirat el meu treball són originals de la fotógrafa Maribel del Valle, la qual fa unes fotos meravelloses dels animals en el seu hàbitat natural copsant l'essència i la majestuositat d'aquests reis de la selva africana.

Amb aquest projecte volem expressar la necessitat de protegir i conscienciar al public l'estimació per la natura i fer un toc d'atenció a la protecció de les espècies en extinció.

La meva intenció artística ha estar implementar en paper allò que sento en gaudir de les grans fotografíes en les quals m'enfonso quan les veig i les pinto amb la sensació de que estic acariciant els animals en cada una de les seves pincellades...

Enamorament/Enamoramiento

Pastel  Sennelier sobre pastelmat

90x70cm

Maria Jose Collantes Codina

tel cont. 627947719

COCOMART- PINTURA DECORATIVA -mmjjcoco@icloud.com
Optimitzat per Webnode
Fes la teva web gratuïtament! This website was made with Webnode. Create your own for free today! Som-hi!